top of page
Zoeken


Tips om de uitgaven van uw restaurant in de hand te houden
In dit artikel geef ik u graag 5 tips om uw uitgaven onder controle te houden.

Gino Vermeulen
12 dec 20223 minuten om te lezen
Â


Hoe wint u reserveringen voor oudjaar?
Om ervoor te zorgen dat oudejaarsavond in uw horecazaak een nacht wordt waarover nog lang nagepraat zal worden, geef ik u graag enkele tips.

Gino Vermeulen
28 nov 20223 minuten om te lezen
Â


Hoe de feestdagen efficiënt voorbereiden?
Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat uw horecazaak tijdig klaar is met de voorbereidingen voor de drukke feestdagen.

Gino Vermeulen
21 nov 20223 minuten om te lezen
Â


15 November: Koningsdag - Waarom klant koning is
‘Klant is koning’ is een eeuwenoude spreuk die het belang van klanten van een zaak weerspiegelt. Maar is de klant altijd koning?

Gino Vermeulen
14 nov 20223 minuten om te lezen
Â


8 november: un cappuccino per favore!
Wilt u uw klanten laten genieten van een perfect kopje rijke espresso en gestoomde melk met een zacht laagje schuim?

Gino Vermeulen
7 nov 20223 minuten om te lezen
Â


Hoe uw horecazaak kindvriendelijk maken?
Als u ervoor zorgt dat ouders en hun kinderen zich op hun gemak en gewaardeerd voelen, kunt u verwachten ze vaker zullen terugkomen.

Gino Vermeulen
31 okt 20223 minuten om te lezen
Â


Voordelen van huischampagne
De dag van de champagne vindt dit jaar op 28 oktober plaats. Een ideale gelegenheid om even stil te staan bij de voordelen van huischampagne

Gino Vermeulen
24 okt 20222 minuten om te lezen
Â


20 oktober: Internationale Dag van de Chef
Elk jaar wordt op 20 oktober de Internationale Dag van de Chef gevierd. Wat kunt u doen om uw chef-kok in de kijker te zetten?

Gino Vermeulen
17 okt 20222 minuten om te lezen
Â


Wereldvoedseldag: experimenteer met lokale en seizoensgebonden producten
Om op Wereldvoedseldag een smaakvolle maaltijd op uw menukaart te zetten maakt u het best gebruik van seizoensgebonden en lokale producten.

Gino Vermeulen
10 okt 20223 minuten om te lezen
Â


Verwelkoming van gasten: hoe pakt u het aan?
Een goede eerste indruk is belangrijk. De paar minuten die u besteedt aan het verwelkomen van uw gasten laten een blijvende indruk na.

Gino Vermeulen
3 okt 20223 minuten om te lezen
Â
bottom of page